Het laatste verslag

26 april 2021 - Breda, Nederland

Na een zeer koude nacht, was de laatste dag van onze tour aangebroken.

vorst

Nee twee steden aandoen en dan waren de opdrachten door ons vervuld. Meteen ook een raar gevoel in mijn buik, omdat je weet dat na vandaag je weer terecht komt in de dagelijkse sleur. Langzaam begin je ook al een beetje na te denken wat er de komende week gaat gebeuren. Maar eerst nog even twee plaatsen aandoen. De zon schijnt al aardig als we vetrekken naar Bunschoten-Spakenburg. Een heel leuk dorp, waar de visserij op één staat. Meteen zien we al dat het een beetje druk is.

rijen op de markt

Er is markt en overal zitten mensen te eten en te drinken. Heeft er iemand wel eens van corona gehoord? Je kunt eigenlijk beter tereassen wegzetten. Zeer veel leuke winkeltjes en Hanny en ik kopen beide weer een ......

spakenburg haven 2spakenburg havenspakenburg haven 3

De volgende plaats is Gorinchem. Leuk om daar nu eens naar toe te gaan. Vaak kom je er langs op de snelweg, maar de stad had ik nog nooit gezien. En mooi centrum met onder andere Jeju mannetjes. Geschonken door het eiland waar Hendrick Hamel (1630 - 1692) gestrand was. Veel hebben we niet kunnen zien, want er was simpelweg geen plek voor de camper. Per ongeluk zien we de Jeju mannetjes. Gauw een foto.

jeju mannetje

Nu we alle steden en dorpen hebben aangedaan gaan we terug naar Breda. Frank, Monique en Moeder Gommers staan op ons te wachten met koffie en heerlijke koeken. Al smullend komen de verhalen naar boven en H & H raken niet uitgepraat over hetgeen ze hebben meegemaakt. We hebben echt een leuke tijd gehad, ondanks het feit dat er veel gesloten was door de corona.

De camper uitgepakt. Wat een rotzooi kan een mens verzamelen. Volgens mij hebben  we meer bagage dan toen we weggingen? Hoe zou dat komen?

thuis opruimen

De volgende dag de camper schoonmaken en weer terug inleveren en dat deed toch een beetje zeer!

hanny schoonmaak

1. Myriam van Driel:
    26 april 2021
    Gelukkig hebben jullie het erg naar je zin gehad!
  2. Hetto:
    27 april 2021
    Welkom thuis!!!!
    De tijd gaat altijd te snel als je het naar je zin hebt. Het was leuk jullie te volgen. Op naar de volgend ed trip. Want het is voor herhaling vatbaar denk ik zo😙
  3. Merrijenn:
    27 april 2021
    Nouuuu, wat een leuke week hadden jullie! Daar kun je wel weer even op teren denk ik zo!
    Op naar de volgende keer!!
  4. CAH van Dijk-Koks:
    28 april 2021
    Dank je wel dat we mee hebben mogen genieten van jullie vakantie. Het was leuk om de reis te volgen.
  5. Pa:
    29 april 2021
    Geweldig gedaan, nu de uitslag nog.